Түркістан облысы Түлкібас ауданындағы Т.Рысқұлов атындағы орта мектепте «Мектеп – менің отбасым» жобасының жоспарында информатика пәнінің мұғалімі Ж.Нұржақыповамен ашық сабақ өткізу көзделген. Сабақта «Сызба арқылы бағалау» және «Google есептері» әдістері қолданылды.
Диаграммалық бағалау әдісі деректерді визуализациялау және талдау үшін жиі қолданылады. Мұғалім оқушыларға ақпаратты көрнекі түрде көрсету үшін сызбаларды пайдалана алады, бұл оларға материалды жақсы түсінуге және білімдерін бағалауға көмектеседі. Google Tasks әдісі тапсырмаларды жасау және орындау үшін Google қызметтерін пайдалануды қамтиды. Бұл әдіс Google Docs, Google Forms, Google Slides және басқа құралдарды қолдануды қамтуы мүмкін, ол оқушы білімін оқыту және бағалау үшін.
Информатика сабағында мұндай инновациялық әдістерді қолдану интерактивті және тиімді оқытуға ықпал етеді, оқушыларға материалды жақсы түсінуге және заманауи әлемде ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға көмектеседі. Оқушыларға тапсырмалар беру үшін Classroomscreen.com сайтын пайдалану оқу процесін ұйымдастырудың тамаша тәсілі болып табылады. Бұл веб-ресурс мұғалімдерге тапсырмаларды, сабақ кестелерін, таймерлерді және басқа да пайдалы құралдарды жариялай алатын интерактивті виртуалды сыныптарды жасауға мүмкіндік береді.
Оқушылар Excel бағдарламасындағы формулалар мен функцияларды қолданумен байланысты болуы мүмкін деректерді автоматты түрде толтыру бойынша тапсырмаларды орындады. Excel бағдарламасындағы формулаларды есептеу оқушыларға электрондық кестені және деректерді талдау дағдыларын дамыта отырып, теориялық білімдерін практикада қолдануға мүмкіндік береді. Оқытудың бұл тәсілі оқушылар үшін процесті қызықты және интерактивті етіп қана қоймайды, сонымен қатар олардың болашақ кәсіби қызметінде пайдалы болатын практикалық дағдыларды дамытуға көмектеседі. Бұдан бөлек аталмыш мектепте «Мектеп – менің отбасым» жобасы аясында 7-сынып оқушылары арасында «IT Battle» сайысы өтті. Аталмыш сайыс төрт кезеңнен тұрды: «Құпия өріс» – бұл кезеңде оқушыларға ақпараттық технология саласындағы білімдерін пайдалана отырып шешуі немесе жауап беруі тиіс тапсырмалар немесе сұрақтар ұсынылды. «Кім жылдам?» — бұл кезеңде оқушыларға жылдамдық пен есеп шығару дағдыларын көрсету үшін шектеулі уақытта орындауға тура келетін тапсырмалар берілген. «Жарыс» — бұл кезеңде оқушыларға ең қысқа мерзімде орындауды талап ететін тапсырмалар ұсынылды, бұл бәсекеге қабілеттілікті және тапсырмаларды тез және дәл орындауға деген ұмтылысты білдіреді. «Тапқырлар» – бұл кезеңде оқушыларға олардың интеллектін, логикалық ойлау қабілетін, шешімді тез таба білу қабілетін сынайтын тапсырмалар берілген. Мұндай жарыстар оқушылардың IT дағдыларын дамытуға көмектеседі, сондай-ақ командалық рухты, бәсекеге қабілеттілік пен көшбасшылық дағдыларды дамытады. Әрине мұндай жарыстардың берері көп. Оқушылар заманауи ілім мен білімді тез меңгеріп шығады. Әрі заман ағымынан қалыс қалмайды.
Связанные истории
18.11.2024
21439
18.11.2024
19969