Түркістан облысы, Түлкібас ауданындағы Т.Рысқұлов атындағы орта мектепте 7 «Б» сынып оқушыларымен география пәнінен «Қолайсыз атмосфералық құбылыстардан қалай қорғануға болады?» тақырыбында ашық сабақ ұйымдастырылды. Бұл оқушылар үшін өзекті және іс жүзінде маңызды болып отыр. Қолайсыз атмосфералық жағдайлардан қорғауға байланысты сабақ тақырыбы климаттың өзгеруі мен экстремалды ауа райы жағдайларының жиілігін ескере отырып, біздің заманымызда өте маңызды. География сабағы оқушыларға мұндай құбылыстардың себептері мен салдарын түсінуге көмектеседі, сондай-ақ сақтық шаралары мен қорғануды үйретеді. Ашық сабақ тек мұғалімге ғана емес, басқа оқушылар мен ата-аналарға да оқудың қалай жүретінін, оқушылардың қандай білім мен дағдыларды игеретінін көруге мүмкіндік береді. Сондай-ақ мұғалім мен әріптестер арасындағы өзара әрекеттестік пен тәжірибе алмасуға ықпал етеді. Ағымдағы тақырыптарға арналған мұндай ашық сабақтардың оқу-тәрбие үдерісіне маңызы зор. Олар оқушыларға мектепте алған білімдерінің маңыздылығын түсінуге және оны іс жүзінде қолдануға көмектеседі. Сонымен қатар, мұндай сабақтар оқушылардың өзін-өзі қорғау дағдыларын және қоршаған ортаны қорғау жауапкершілігін дамытуға көмектеседі. География пәнінің мұғалімі ашық сабақты сәтті өткізді. Оқушылар өздерін қолайсыз атмосфералық құбылыстардан қорғауға көмектесетін пайдалы білім мен дағдыларды меңгеріп, қоршаған ортаны сақтауға белсенді қатысушысы болмақ. Бұдан кейін, Т.Рысқұлов атындағы орта мектепте информатика пәнінің мұғалімі З.Нұржақыпованың «Мектеп – менің отбасым» жобасы аясында өткізген ашық сабағы өте қызықты әрі жаңашыл болды. Информатика сабағында Диаграмманы бағалау әдісі мен Google есептері әдісін қолдану оқушылар үшін интерактивті және практикалық орта жасайды.Диаграммалық бағалау әдісі оқушылардың білімі мен түсінігін бағалаудың тиімді құралы болып табылады. Ол диаграмма арқылы белгілі бір тақырыпты немесе тапсырманы түсіну деңгейін визуализациялауға мүмкіндік береді. Оқушылар өздерінің білімдері мен дағдыларын бағалай алады, сонымен қатар олардың үлгерімі мен қосымша оқуды қажет ететін салаларын көре алады.Google проблемалары әдісі мәселелерді шешу және ақпаратты іздеу үшін заманауи технологиялар мен ресурстарды пайдалану мүмкіндігін береді. Google ақпаратты іздеу, талдау және ұсыну үшін қолданылатын құралдардың кең ауқымын ұсынады. Оқушыларр оқу процесіне белсенді түрде қатысып, сұрақтарға жауап іздеп, интернет ресурстарын пайдалана отырып есептерді шеше алады. Оқытудың мұндай әдістері оқушылардың оқу процесіне белсенді қатысуына, олардың ақпаратты өз бетінше іздестіру және талдау дағдыларын дамытуға ықпал етеді, сонымен қатар сыни ойлауды қалыптастыруға ықпал етеді. Олар сондай-ақ оқушылардың ынтасын арттырып, материалды жақсы меңгеруге көмектеседі. Осындай жаңашыл әдіс-тәсілдерді оқу-тәрбие үрдісінде қолдану оқушылардың ақпараттық сауаттылығын арттырудағы маңызды қадам. Информатика пәнінің мұғалімі З.Нұржақыповаға ашық сабақта оқушылар ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға және оны өмірде қолдануға көмектесетін құнды тәжірибе мен білім ала алды. Оқушылар екі командаға бөлініп, сайысқа түсті. Нәтижесінде жеңісті орынды «Apple» командасы иеленді