ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігімен мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасына халықпен қанағаттану деңгейін өлшеу мақсатында «Цифрлық агент» (Digital agent) мобилдік қосымшасы іске қосылған.
Мобилдік қосымша арқылы халықпен мемлекеттік қызметтерді көрсетудің сапасын, сыпайылық пен қызметкердің кәсіби этикасы, әкімшілік тосқауылдар және оларды 5-балдық шкала бойынша ХҚКО, мемлекеттік кірістер басқармалары, жұмыспен қамту және тест орталықтары мен соттар әкімшісінің қызметтерін бағалай отырып, шағым қалдыру мүмкіншіліктері қарастырылған.
Келіп түскен шағымдарға ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Шымкент қаласы бойынша депаратаменті тарапынан жедел назар аударылып, сапалы қарауын қадағалап, 5 минуттың ішінде кері байланыс орнатылады.
Қазіргі таңда,мобильдік қосымшасын қолдану тәсілдері туралы 2 тілде бейнероликтер барлық ХҚКО, мемлекеттік кірістер басқармаларының экрандарында тұрақты көрсетілуде.
Сонымен қатар, бағалауға қала әкімдіктерін және әкімдіктің басқармаларын, мектеп, балабақша, аурухана мен емханалар және т.б мекемлерді мобилдік қосымшаға енгізу жоспарлануда.