Түркістан облысы Қазығұрт ауданы «Жамбыл атындағы жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Мамыхова мен облыстық семинар-тренингте О.Тастанованың жетекшілігімен облыстық оқыту семинары өтті. Семинар жылдық, әдістемелік және мектептік жоспарларға сәйкес ұйымдастырылып, түсіндіру жұмыстары бойынша Республикалық Білім беру жүйесін зерттеу мен талдауға (БСЖ) дайындыққа бағытталды. Семинарға Түркістан облыстық әдістемелік бөлімінің әдіскері Аблаева А., Қазығұрт аудандық білім басқармасының қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің әдіскері Қалдыбаева А. қатысты. Қатысушылар оқушылардың оқу сауаттылығын дамыту, жазбаша мәтінді түсіну және рефлексия жасау мәселелерін талқылады. Орыс тілі мен әдебиеті бойынша білім сапасын арттыруға көмектесетін оқытудың тиімді әдістері мен тәсілдері ұсынылды. Семинар-тренинг аясында білім сапасын арттырудың өзекті мәселелеріне арналған №2 әдістемелік кеңес өтті. Күн тәртібі келесі тақырыптарды қамтыды:
Мектеп пән мұғалімдері мен оқушылардың олимпиадасы. Оқу сауаттылығы: жазбаша мәтіндерді түсіну, рефлексия, түсіндіру жұмыстары. Мұғалімдерге аттестаттау ережелері мен ережелерін түсіндіру. Мектептегі бақылау жоспары негізінде.1-4 сыныптардағы қазақ тілі сабағында инновациялық технологияларды қолдану, оқу үдерісінің сапасын бақылау.Математика сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру жолдары. Дене шынықтыру сабағын өткізудің әдістемелік ерекшеліктері. Кеңеске қатысушылар мектептің пән мұғалімдері мен оқушыларының олимпиадаларға дайындығын, сонымен қатар оқушылардың оқу сауаттылығын, жазбаша мәтінді түсінуін және рефлексиясын дамыту мәселелерін талқылады. Қазақ тілінде оқытатын негізгі орта мектептерге (БББМ) түсіндіру жұмыстарын жүргізу бойынша Республикалық білім беру жүйесін зерделеу мен талдауға (БСЖБ) дайындық барысы туралы түсіндірме берілді. Мұғалімдер аттестаттау ережелерімен, сонымен қатар мектеп құжаттамасының ерекшеліктерімен және ised.kz жүйесімен танысты. Мектепішілік бақылау жоспарын орындау, оқу-тәрбие үрдісінің сапасын бақылау және бастауыш сыныптарда қазақ тілі сабағында инновациялық технологияларды қолдану мәселелері қарастырылды. Кеңеске қатысушылар математика сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру жолдарын және дене шынықтыру сабақтарын өткізудің әдістемелік ерекшеліктерін талқылады. Кеңес барысында мұғалімдер өзара тәжірибе алмасып, өзекті мәселелер мен оларды шешу жолдарын талқылады. Мектептердегі білім сапасын арттыру және әдістемелік жұмысты жақсарту бойынша ұсыныстар әзірленді. Тәрбие жұмысы бейнелеу өнері пәнін оқыту, оқушылардың шығармашылық ойлауын, іскерліктерін анықтау мақсатында жүргізілді. Бастауыш мектеп директорының орынбасары Тастанов Орынбасар мектептегі бейнелеу өнерін оқыту тәжірибесін жинақтайтын анықтамалық жасады. 5-11 сыныптар арасында технология және дене шынықтыру пәндерін оқыту және тапсыру туралы сертификат жазылды. Сараланған тәсілді ескере отырып, қалыптастырушы бағалау (ҚББ) және жиынтық бағалау (СББ) тапсырмалары, сонымен қатар көп деңгейлік тапсырмаларды әзірлеу мен мазмұны шығармашылық топта мұғалімдермен талқыланды. Пән мұғалімдеріне дайындық әдістерін ескере отырып тапсырмалар берілді. Оқытудағы сараланған тәсіл оқушылардың жеке ерекшеліктерін, олардың қабілеттері мен дайындық деңгейін ескеруді көздейді. Көпдеңгейлі тапсырмалар оқушыларға білім деңгейіне байланысты әртүрлі қиындық деңгейіндегі тапсырмаларды орындауға мүмкіндік бере отырып, сараланған оқыту мен бағалауға мүмкіндік береді.
Осылайша, мектептегі оқу-тәрбие жұмысы бейнелеу өнері, технология және дене шынықтыру пәндерін оқыту сапасын арттыруға, сонымен қатар оқушылардың шығармашылық ойлауы мен дағдыларын дамытуға бағытталды. Сараланған әдіс пен көп деңгейлік тапсырмаларды қолдану оқуды дараландыруға және оқушылардың ынтасын арттыруға ықпал етті.