
Мұғалімдердің біліктілігін арттыру бүгінде күн тәртібінде тұр. Білімді ұрпақ тәрбиелеу үшін ұстаз білімді де білікті болуы керек. Осы орайда бүгінде Түркістан облысытық «Өрлеу» мұғалімдердің біліктілігін жетілдіру орталығында түрлі курстар ұйымдастырылуда. «Мектепке дейінгі тәрбиелеу және бастауыш білім беру» кафедрасы «Педагогтердің біліктілігін арттыру курстарын ұйымдастыру және жүргізу, сондай-ақ педагогтің қызметін курстан кейінгі қолдау қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 28 қаңтардағы № 95 бұйрығының 4 — тарауына сәйкес біліктілікті арттыру курстарынан өткен педагогтерге курстан кейінгі қолдау жұмыстарын жүргізу негізінде дөңгелек үстел ұйымдастырды. Бүгінде Түркістан облысының «Өрлеу» мұғалімдердің біліктілігін жетілдіру орталығында түрлі курстар ұйымдастырылады. «Мектепке дейінгі тәрбиелеу және бастауыш білім беру» кафедрасының басшылығында біліктілікті арттыру курстарын өткен мұғалімдерге курстан кейінгі қолдау жұмыстарын жүргізу негізінде дөңгелек үстел ұйымдастырылды. Бұл курстарда мұғалімдерге педагогикалық теориялар, жаңа жетістіктер және оқу процесіндегі инновациялар туралы теоретикалық білім алуға болады. Олардың барлық білімі практикада қолдану үшін арнайы жағдайлар және мәселелермен байланыстырылған. Курстарды бітіргеннен кейін мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін дамыту бойынша шаралар жүйесін құрудың мақсаты олардың біліктілігін үздіксіз арттыруды және оқу үдерісінің тиімділігін қамтамасыз ету болып табылады. Мұндай жүйені ұйымдастыру мұғалімдерге курстарда алған білімдері мен дағдыларын шыңдап қана қоймай, күнделікті тәжірибеде белсенді түрде қолдануға мүмкіндік береді. Маңызды міндеттердің бірі курстан кейінгі жұмыстарды жүзеге асыру болып табылады, оған оқытудан кейінгі мұғалімдердің қызметін бақылау және талдау, сондай-ақ оларға әдістемелік және консультативтік қолдау көрсету кіреді. Бұл мұғалімдер жұмысының күшті жақтарын көрсетіп қана қоймай, әрі қарай дамытудың әлеуетті бағыттарын анықтайды. Сонымен қатар, үнемі өзгеріп отыратын білім беру талаптары жағдайында мұғалімдердің пәндік құзыреттілігін арттыру жүйенің негізгі аспектісі болып табылады. Блум таксономиясы бойынша білім беру мақсаттарының категорияларын анықтау мұғалімдерге өз жұмысын құрылымдауға және білім беру процесін оқушылардың қажеттіліктеріне жақсы бейімдеуге көмектеседі, оларға оқу мен даму үшін ең жақсы жағдайларды қамтамасыз етеді.