
Блум таксономиясы білім берудегі маңызды құрал болып табылады. Ол мұғалімдерге және білім беру бағдарламаларына оқу мақсаттарына жету үшін қажетті ақыл-ой операцияларының деңгейлерін ұйымдастыруға көмектеседі. Бұл жіктеу жүйесі оқушылардың ақпаратты түсіну, талдау, қолдану және бағалау сияқты әртүрлі танымдық дағдыларын дамыта алатындай оқу және бағалау үдерісін құрылымдауға мүмкіндік береді. Блум таксономиясы әдетте когнитивтік дағдылардың алты деңгейін қамтитын иерархия ретінде ұсынылады: есте сақтау, түсіну, қолдану, талдау, синтездеу және бағалау. Бұл деңгейлер бастапқыда материалды меңгеруге қажетті ақыл-ой әрекеттерін сипаттау үшін ұсынылды, бірақ кейіннен бағалауда, сабақты жоспарлауда және білім беру бағдарламасын әзірлеуде кеңінен қолданылды. Блум таксономиясын пайдалану курстық материалды тереңірек түсінуге ықпал етеді, себебі ол оқушыларды жай ғана ақпаратты есте сақтаудың орнына талдау, синтез және бағалау сияқты ойлаудың жоғары деңгейлерімен айналысуға шақырады. Бұл студенттердің сыни ойлауын, проблемаларды шешуді және шығармашылық ойлауды дамытуға көмектеседі, бұл заманауи білім беруде маңызды. Осыған орай жуырда Түркістан облысына қарасты Ордабасы ауданы білім бөлімінің жылдық жоспарына сәйкес Шоқан Уәлиханов атындағы мектеп-гимназия базасында ағылшын тілі әдіскері А.Исмағұлованың ұйымдастыруымен «Әлемдік толеранттылықтың ғылым мен оқу-ағарту саласында атқаратын қызметін Блум таксономиясы арқылы дамыту» тақырыбында магистрлер семинары өтті. Ардақ Исмағұлова мен мектеп-гимназия директоры Шолпан Шәдіқожаның кіріспе сөзі семинардың маңызды сәті болып табылады, өйткені олар іс-шараның мән-мәтінін және мақсатын белгілейді. Жеке тұлғаның коммуникативті толерантты сипатын қалыптастыру және медиасауаттылық арқылы 21 ғасыр дағдыларын меңгеру ретінде тұжырымдалған семинардың мақсаты қазіргі білім берудің өзекті мәселелерін көрсетеді.
Мәдениеттер мен пікірлердің алуандығы диалог құра білуді және бір-бірін сыйлауды талап ететін қазіргі заманда коммуникативті, толерантты тұлғаны қалыптастыру маңыздырақ болып отыр. Оқытудың бұл аспектісі студенттерге тиімді қарым-қатынас дағдыларын, айырмашылықтарды құрметтеуді және бірлесіп жұмыс істеу қабілетін дамытуға көмектеседі.Медиасауаттылық өз кезегінде заманауи білім берудің ажырамас бөлігіне айналуда, өйткені БАҚ пен цифрлық технологиялар біздің өмірімізде барған сайын маңызды рөл атқаруда. Медиа сауаттылыққа оқыту оқушылардың сыни ойлауын, ақпаратты талдау, оның сенімділігін бағалау және қазіргі ақпараттық қоғамда тиімді пайдалану қабілетін дамытуға көмектеседі. Осылайша, семинардың мақсаты мектептің оқушыларға біліммен ғана емес, сонымен қатар заманауи әлемде сәтті бейімделу мен даму үшін қажетті дағдыларды беруге ұмтылысын көрсетеді.