Түркістан облысы Шардара аудандық білім бөліміне қарасты Шардара мектеп-лицейінде оқушылардың жаратылыстану пәндеріне деген қызығушылығын арттыру мақсатында ақпараттық технологиялар белсенді түрде қолданылуда. Осы тәсілдің арқасында оқушылар бәсекеге қабілеттілікті, эрудицияны, іскерлік пен дамыған ойлау жүйесін көрсетеді, сонымен қатар логикалық қорытындылар жасай алады. Онкүндік аясында «Күз – байлығым, берекем» тақырыбында мұғалім Айгүл Абдиқадырованың жетекшілігімен биология пәнінен ашық сабақ өтті. Сабақтың тақырыбы — «Агглютинация және Rh қақтығысы» — адам ағзасын және оның әртүрлі факторларға реакциясын зерттеу аясында өзекті және маңызды. Сабақта интерактивті презентацияларды, бейнероликтерді және виртуалды модельдерді көрсетуді қамтитын оқытудың заманауи әдістері қолданылды. Бұл оқушыларға агглютинация және Rh қақтығыс процестерін, сондай-ақ олардың адам денсаулығы үшін маңызын тереңірек түсінуге мүмкіндік берді. Оқушылардың еркін ойлау қабілетін дамытуға ерекше көңіл бөлінді. Сұрақтар қою, әртүрлі сценарийлерді талқылау және талдау арқылы олардың белсенді ойлауға және өзіндік қорытынды жасауға ынталандырылды.
Шардара лицейінде өткен биология пәнінен ашық сабақ оқушылардың биологиялық процестер туралы білімдерін кеңейтіп қана қоймай, олардың дағдылары мен ойлау қабілеттерін дамытуға ықпал етті, бұл өз бетінше әрекет етуге дайын құзыретті жеке тұлғаны қалыптастыруға маңызды қадам болды.
Шардара лицейінде биология сабағында оқушыларды белсендіру, материалды өнімді игеру мақсатында «Сұрақ-жауап», «Семантикалық карта» сияқты интерактивті әдістер сәтті қолданылды.«Сұрақ-жауап» әдісі оқушылардың әртүрлі элементтердің арасынан қарапайым және күрделі заттарды табу туралы сұрақтарға жылдам жауап беруін ынталандыру үшін тиімді пайдаланылды. Бұл тәсіл оларға оқу үдерісіне белсенді араласуға және өз білімдерін көрсетуге мүмкіндік берді. «Семантикалық карта» әдісі арқылы оқушылар кестені толтырып, әр ұяшықта жасырылған элементтерді тауып, кестеден атомдардың электрон-протон-нейтрондық сандарын анықтады. Бұл әдіс аналитикалық қабілеттердің және ақпаратты жүйелеу қабілетінің дамуына ықпал етті. Сабақ соңында мұғалім оқушыларға сабақтан алған әсерлерін білдіруге мүмкіндік беретін бағдаршам әдісін қолданды. Бұл кері байланыс әдісі сабақтың тиімділігін бағалауға және жақсартудың ықтимал бағыттарын анықтауға мүмкіндік берді. Биология сабағында интерактивті әдістердің бұлайша үйлесуі материалды тереңірек меңгеруге ғана емес, сонымен қатар сыни ойлауды, коммуникативті дағдыларды және топпен жұмыс істеу қабілетін дамытуға ықпал етеді. Ол оқытудың максималды нәтижесіне жету үшін заманауи білім беру әдістерін қолданудың маңыздылығын атап өтті.