Түркістан облысына қарасты Леңгір қаласындағы №6 орта мектеп базасында қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне арналған «Критериалды бағалаудың ерекшеліктері мен қиындықтары» атты облыстық семинар өтті. Семинарды Түркістан облысы Төлеби аудандық білім бөлімінің әдістемелік кабинеті ұйымдастырды. Семинардың бірінші бөлімінде мұғалімдер критериалды бағалаудың маңыздылығын, сапалы нәтижеге қол жеткізуге бағытталған критерийлерді әзірлеуді, сонымен қатар оқушылардың жеке ерекшеліктері мен қабілеттерін ескере отырып іс-әрекетті жоспарлау және талдау үшін жедел ақпарат алуды талқылады. Семинардың екінші бөлімінде мұғалімдер А.Утарбаева мен С.Кепбай сабақ өткізіп, түрлі бағалау әдістері мен құралдарын тиімді пайдаланды. Семинар қатысушыларға критериалды бағалау саласында біліктіліктерін арттыруға және әріптестерімен тәжірибе алмасуға мүмкіндік берді. Леңгір қаласындағы №6 орта мектеп базасында өткен қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне арналған критериалды бағалауға арналған облыстық семинардың екінші бөлімінде мұғалім Ж.Байтемірова «Қазіргі таңда қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау» атты тақырыпта қызықты пікірталас ұйымдастырды. 10-11 сынып оқушыларының қатысуымен өтті. Оқушылар қазақ тілінің даму мәселелері мен келешегін белсенді түрде талқылап, өз ойларымен, ұсыныстарымен бөлісті. Талқылау оқушылардың қазақ тілін меңгеру деңгейін, сондай-ақ олардың ана тіліне деген көзқарасын анықтауға мүмкіндік берді. Сонымен қатар, оқытушы Ж.Аманова «Критериалды бағалау – білім сапасының көрсеткіші» тақырыбында шеберлік сабағын өткізді. Педагогикалық тәжірибеде критериалды бағалауды қолдану тәжірибесімен бөлісіп, бағалаудың әртүрлі әдістері мен құралдарының артықшылықтары мен кемшіліктері туралы айтты. Шеберлік сабағы семинарға қатысушылардың үлкен қызығушылығын тудырды, олар өз жұмыстарында критериалды бағалауды енгізу бойынша практикалық ұсыныстар алды.
Семинар қорытынды және резолюциямен аяқталды, онда қатысушылар білім сапасын арттыру үшін критериалды бағалаудың маңыздылығын атап өтті және озық тәжірибелерді өз сыныптарында зерттеуді және енгізуді жалғастыруға келісті.