
Түркістан облыстық Білім беруді дамыту орталығының «Тілдерді дамыту» кафедрасы 2023-2024 оқу жылының жоспарына сәйкес Түркістан облысына қарасты Сауран ауданы «Қарашық» Жалпы білім беретін мектеп базасында «Аралас мектептерде мемлекеттік тілдің оқытылу сапасын жетілдіру» тақырыбындағы жоба аясында зерттеу жұмысы ұйымдастырылды. Аталмыш жоба аясында жүргізілген ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаты – мемлекеттік тілді оқытудың әдіс-тәсілдерін жетілдіру. Жобаның негізгі міндеттеріне аралас мектептердің тәжірибесін зерделеу, мұғалімдердің мемлекеттік тілді оқыту кезінде кездесетін проблемалары мен қиындықтарын талдау, сондай-ақ оқу үдерісін оңтайландыру бойынша ұсыныстар әзірлеу кіреді. Ғылыми-зерттеу жұмысы аясында аналитикалық жұмыстарды жүргізу, оқытушылар мен оқушылардан сұхбат алу, сонымен қатар оқу үдерісінің нәтижелерін талдау жоспарлануда. Алынған деректер негізінде көптілділік жағдайын ескере отырып, аралас мектептерде мемлекеттік тілді оқыту әдістемесін жетілдіру бойынша ұсыныстар мен ұсыныстар әзірленетін болады. Зерттеу жұмысына Кентау қаласынан М.Қашғари атындағы мектеп-лицейі, Сауран ауданынан Төлеби, А.Югнаки, А.Яссауи атындағы жалпы білім беру мектептері, «Тұран», «Қарашық» білім беру мектептері, Түркістан қаласынан Хамза атындағы №2, Р.Исетов атындағы №20, А. Науаи, С.Рахимов, Е.Иззатуллаев атындағы жалпы білім беру мектептерінің педагогтері қатысты. Кентау қаласындағы Махмұд Қашқари атындағы мектеп-лицейі директорының орынбасары Мәменов Тұрардың білім беру жүйесіне мемлекеттік тілді оқытуды енгізу туралы баяндамасы көпшіліктің қызығушылығын тудырды. Ол осы зерттеуге негіз болған мектебінің құнды тәжірибесімен бөлісті. Оның сөзінің негізгі тақырыбы – мемлекеттік тілді білім беруді оқу үдерісіне енгізудің әдістері мен принциптері. Тұрар Мәменов өз мектебінің практикалық тәжірибесіне сүйене отырып, оның идеяларын нақты әрі дәлелді дәлелдермен қуаттады. Ол өз мектебіне мемлекеттік тілді дамыту білім беруді дамытуға елеулі үлес қосуға көмектескен табысты тәжірибелерін көрсетті. Оның тұсаукесері қатысушыларды шабыттандырды және басқа білім беру орындарында ұқсас әдістерді бейімдеу үшін қандай қадамдар жасауға болатыны туралы пікірталас тудырды.