
Түркістан облысының Білім беруді дамыту орталығының «Инновациялар және стратегиялық жоспарлау» бөлімі өткізетін «Инновациялық менеджмент: тенденциялар мен перспективалар» онкүндік бағдарламасы жалғасуда. Жақында Түркістан қаласындағы №17 мектеп-гимназиясында «Ауыл мектептерін әдістемелік қамтамасыз ету» тақырыбында диалог ұйымдастырылды. Іс-шарада қатысушылар ауылдық жерлердегі білім беру мекемелерін әдістемелік қамтамасыз етуге қатысты өзекті мәселелерді талқылады. Диалог аясында әдістемелерді ауыл мектептерінің ерекшеліктеріне қарай бейімдеу, инновациялық білім беру бағдарламаларын әзірлеу және енгізу, сондай-ақ тәжірибе және озық тәжірибе алмасу сияқты әдістемелік жұмыстың түрлі аспектілері талқыланды. Бұл іс-шара қатысушыларға ауыл мектептеріндегі әдістемелік жұмыстың қиындықтары мен келешегін талқылауға, сондай-ақ осы оқу орындарындағы білім сапасын арттыру бойынша алдағы іс-шаралардың шешімдерін тауып, жоспарларын әзірлеуге мүмкіндік берді. Диалог алаңында қала мен ауыл мектептерінің арасындағы айырмашылықтарды жою, білім сапасын арттырудың оңтайлы әдістері туралы белсенді пікір алмасу болды. Қатысушылар әдістемелік қолдау көрсету мен тәжірибе алмасудың әртүрлі тәсілдерін талқылады. Мұғалімдердің білім көлеміне емес, олардың білім берудегі өзгерістер мен дамуға белсенді қатысуға дайындығына басты назар аударылды. Мұғалім табысының маңызды критерийі оның байсалдылығы, өзгерістерге бейімделу және мәселелерді шешудің жаңа шешімдерін табу болды. Педагогқа қойылатын бүгінгі күннің талабы олардың өз бетінше қажетті ақпаратты іздеп, қолдану қабілетін, сонымен қатар шығармашылық қабілеті мен жаңа идеяларды ұсына алуын қамтиды. Қатысушылар ұстаздардың дәл осы қасиеттері оларды заманауи оқу-тәрбие үрдісінде табысты етіп, еліміздің білім саласының дамуына септігін тигізетініне сенім білдірді. Диалог алаңында қала мен ауыл мектептерінің арасындағы айырмашылықтарды жою, білім сапасын арттырудың оңтайлы әдістері туралы белсенді пікір алмасу болды. Қатысушылар әдістемелік қолдау көрсету мен тәжірибе алмасудың әртүрлі тәсілдерін талқылады. Мұғалімдердің білім көлеміне емес, олардың білім берудегі өзгерістер мен дамуға белсенді қатысуға дайындығына басты назар аударылды. Мұғалім табысының маңызды критерийі оның байсалдылығы, өзгерістерге бейімделу және мәселелерді шешудің жаңа шешімдерін табу болды.Өңірде тұрғылықты жеріне қарамастан, балалардың сапалы білім алуы үшін тең мүмкіндіктер жасалып, қала мен ауыл мектептері арасындағы білім сапасындағы алшақтықты жоюдың озық үлгісі қалыптасты. Жобаның арқасында дарынды балаларға арналған білім беру ұйымдарына оқуға қабылданатын ауыл балаларының үлесін арттырып, 10 пайызға жеткізу жоспарлануда. Сондай-ақ ауыл балаларының арасынан облыстық, республикалық пәндік олимпиадалар мен оқушылардың ғылыми жобалар конкурстарының жеңімпаздарын көргіміз келеді. Олардың үлесін 10 пайызға арттыру жоспарланып отыр.