Түркістан облысы, Шардара аудандық білім бөліміне қарасты «Шардара» мектеп-лицейінде оқушылардың білім сапасын арттыру мақсатында түрлі шаралар ұдайы өткізіліп тұрады. Жуырда химия және биология сабақтары барысында ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, оқушылардың жаратылыстану пәндеріне деген қызығушылығын арттырып, заман талабына сай бәсекеге қабілетті, білімді, іскер, ойлау жүйесі дамыған, логикалық тұжырым жасауға бейім, еркін ойлай алатын қабілеттерін дамыту мақсатында «Күз – байлығым, берекем» атты тақырыбында онкүндік ұйымдастырылды. Осы апталықтың іс-шара жоспары бойынша бүгін, химия пәнінен алған білімдерін тереңдетіп, күнделікті өмірмен байланыстыра білуге, химиялық талшықтар туралы, химиялық элементтердің адам ағзасындағы маңызды роль атқаратынын зерттей отырып, өз бетінше ізденуге баулу, болашақта химия ғылымын дамыту арқылы, тәуелсіз еліміздің көркеюіне үлес қосуға,табиғатты қорғауға, интеллектуалдық деңгейлерін арттыру мақсатында «Сұрақ – жауап бұрышы» атты тақырыпта мектеп – лицейіміздің фойесінде интербелсенді тақта орнатылды. Осы арқылы «Сиқырлы ұяшықтарғ»а оқушылар белсене жауап берді. Осы апталық іс-шаралар жоспары аясында Лицей мектебінің оқушылары химиядан алған білімдерін тереңдетуге және химияның күнделікті өмірмен байланысын орнатуға көңіл бөледі. Олар химиялық талшықтарды және химиялық элементтердің адам ағзасындағы маңызды рөлін зерттейтін болады. Оқушылар болашақта химия ғылымының дамуына үлес қосып, тәуелсіз еліміздің дамуына үлес қосу үшін өз бетінше ізденіспен айналысады.
Сонымен қатар, мектеп залында қоршаған ортаны қорғау және интеллектуалдық деңгейін арттыру мақсатында «Сұрақ-жауап бұрышы» интерактивті стенд орнатылды. Оқушылар «Сиқырлы жасушалар» жобасына белсенді қатысады.
Бұл түйіндеме мектептің оқушыларға химиядан сапалы білім беруге және олардың қоршаған ортаға жауапкершілік сезімін оятуға деген ұмтылысын көрсетеді. Химия сабағының аясында мұғалім оқушылардың тақырыпты түсінгенін тексеру үшін сыныпта сұрақ-жауап өткізді. Оқушылар периодтық заңның қазіргі анықтамасы, периодтық жүйенің құрылысы, атомдардың құрылысы, атомдардың әр түрінен тұратын заттар, периодтық заңның мағынасы, химиялық заттар туралы сұрақтар қойып, жауап беру арқылы талқылауға белсенді қатысты. Бұл түйіндеме мұғалімнің химияны оқытудағы интерактивті және тартымды тәсілін көрсетеді, бұл оқушылардың белсенді қатысуын ынталандырады және олардың пәнді түсінуін тереңдетеді.