Соңғы әлетте елімізде білім беру жүйесі толығымен қайта құрылымдалып, оқытудың белсенді әдістері енгізіліп жатыр. Бұл білім беруді дамытудағы маңызды қадам, өйткені белсенді оқыту әдістері оқушылардың дербестігін, шығармашылық ойлауын және функционалдық сауаттылығын дамытуға ықпал етеді. Оқушылар пассивті бағынышты рөл атқаратын дәстүрлі репродуктивті білім беру сыни ойлау мен белсенді оқу іс-әрекетін дамытуға ықпал ете бермейді. Сондықтан жаңа педагогикалық технологиялар мен белсенді оқыту әдістерін енгізу білім сапасын арттыру жолындағы маңызды қадам болып табылады. Түркістан облысы, Түлкібас ауданы білім бөліміне қарасты Ю.Гагарин атындағы жалпы орта мектебінің базасында химия-биология пәндері бойынша «Оқытудың белсенді түрлері» тақырыбында облыстық дөңгелек үстел өткізілді. Мұндай іс-шаралар мұғалімдерге тәжірибе алмасуға, оқытудың жаңа әдістері мен тәсілдерін талқылауға, оқу үдерісіне инновациялық тәжірибелерді енгізуге мүмкіндік береді. Жобалық жұмыс, топтық тапсырмалар, пікірталас және практикалық іс-әрекеттер сияқты белсенді оқыту тәжірибесі студенттердің оқу процесіне белсенді қатысуына және ынтымақтастық пен сыни ойлау дағдыларын дамытуға көмектеседі. Олар материалды тереңірек түсінуге және білімді практикада қолдануға ықпал етеді. Ю.Гагарин атындағы орта мектеп пен Түлкібас ауданының білім бөлімін «Оқытудың белсенді түрлері» тақырыбында облыстық дөңгелек үстел сәтті өтті. Бұл білім беруді дамытудағы және студенттердің сапалы білім алуын қамтамасыз етудегі маңызды қадам. Оқытудың белсенді әдістерін енгізу және білім беруге шығармашылық көзқарасты дамыту бойынша алдағы жұмыстар да жалғасын табатын болады. Қатысушылар аудандық білім бөлімінің химия-биология әдіскері Жұлдыз Аманжол, ауданның білім бөліміне қарасты химия және биология пәнінің мұғалімдері, әсіресе дөңгелек үстелге жас мамандардың қатысуы қатаң қадағаланды. Дөңгелек үстел спикерлері Абай мектеп-лицейінің биология пәнінің мұғалімі, педагог-сарапшы Сәния Мұсабекова, Ә.Науаи атындағы жалпы білім беретін мектебінің биология пәні мұғалімі педагог-зерттеуші Мухабат Жалтаева, Ю.Гагарин атындағы жалпы білім беретін мектебінің биология пәні мұғалімі педагог-сарапшы Севда Шимшилова, химия пәні мұғалімі педагог-сарапшы Балжан Ахаева, И.Рыбалко атындағы жалпы білім беретін мектебінің биология пәні мұғалімі Балхия Аяпова. Есімі аталған мұғалімдердің педагогикалық өтілімі, санаты әртүрлі болғанымен, барлығы жоғары деңгейде өздерінің күнделікті сабақтарда қолданатын әдіс-тәсілдері туралы айтып, шеберліктерімен бөлісті. Дөңгелек үстел соңында Ю.Гагарин атындағы жалпы білім беретін мектебінің биология пәні мұғалімі Айымгүл Дүйсанбаева «QR-code әдісі арқылы рефлексия жүргізу» атты әдіс-тәсілімен бөлісті. Жалпы спикерлердің баяндамаларын қорытындылай келе, қазіргі мұғалімдердің алдында тұрған тапсырма ол оқушыларды сабаққа қызықтыру. Себебі дәстүрлі репродуктивті білім беру, оқушының пассивті бағынышты рөлі қазіргі оқушыларға болмайды. Қазіргі оқушылар бағынғысы келмейтін альфа балалар. Республикамыздың білім беру жүйесі түбегейлі қайта құрылып, оқытудың белсенді әдістері енгізілуде, оның барысында оқушылар өз бетінше функционалдық сауаттылықты дамытады, белсенді түрде білім алады, құрдастарымен қарым-қатынас жасауда коммуникативті дағдыларды дамытуға және проблемаларды шешуде шығармашылықпен айналысуға ұмтылады. Оқытудың жаңа педагогикалық технологияларын енгізу бүгінгі күннің мұғалімдерінің маңызды міндеті болып табылады. Технологиялар мен кәсіптік дағдыларға қойылатын талаптар өзгеріп жатқан қазіргі заманда белсенді, креативті ойлайтын азаматтарды дайындау қажет. Белсенді және шығармашыл азаматтар өзгермелі жағдайларға бейімделіп, шұғыл шешім қабылдауға қабілетті. Олар сыни тұрғыдан ойлауға, проблеманы шешуге және топпен жұмыс істеуге қабілетті. Жаңа педагогикалық технологияларды енгізу студенттерде осы дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді.
Связанные истории
18.11.2024
38113
18.11.2024
36361